Werkt je toestel niet goed, reset het dan een keer. Na een reset doet het toestel, nadat het weer spanning krijgt, een zelftest waardoor mogelijke fouten worden hersteld.
Het resetten van een toestel kan op verschillende manieren, kijk wat werkt voor je toestel.
Drie manieren om je toestel te resetten:
Helpt een reset niet door een van de bovenstaande mogelijkheden? Maak een afspraak met een technieker.
Is je toestel nieuw en ontstaat de kortsluiting bij het eerste gebruik? Dan is de aansluiting fout, neem contact op met de installateur om de aansluiting te controleren.
Gebruik je het toestel al langere tijd, dan heeft het toestel een technisch probleem.
Controleer het volgende:
Hoe lost u dit probleem op?
Maak een afspraak met een ASKO technieker en omschrijf wat je hebt gecontroleerd.
Maakt je droger vreemde geluiden als je hem aanzet? Controleer dan eerst de onderstaande punten.
Hoe los je dit op?
Is dit niet het geval en maakt de droger nog steeds een vreemd geluid dat je niet eerder hebt gehoord? Maak dan een afspraak met een technieker.
Vervelend, je droger droogt niet goed meer. Controleer de onderstaande punten, wellicht verhelpt dit het probleem.
Hoe los je dit op?
Heb je het bovenstaande geprobeerd en droogt de droger nog steeds niet goed? Maak dan een afspraak met een ASKO technieker.
Ruik je een brandlucht bijvoorbeeld tijdens het gebruik van de wasdroger of bij het gebruik van een van je andere ASKO-apparaten? Wees alert en handel voorzichtig, neem direct contact met ons op.