Is je toestel nieuw en ontstaat de kortsluiting bij het eerste gebruik? Dan is de aansluiting fout, neem contact op met de installateur om de aansluiting te controleren.
Gebruik je het toestel al langere tijd, dan heeft het toestel een technisch probleem.
Controleer het volgende:
Hoe lost u dit probleem op?
Maak een afspraak met een ASKO technieker en omschrijf wat je hebt gecontroleerd.
Maakt je droogkast lawaai of herrie en herken je deze geluiden niet? Controleer eerst de onderstaande punten.
Hoe los je dit op?

Is dit niet het geval en maakt de droogkast nog steeds een vreemd geluid dat je niet eerder hebt gehoord? Maak dan een afspraak met een technieker.
Vervelend, je droogkast droogt niet goed meer en de was komt nat of vochtig uit de droogkast. Controleer de onderstaande punten, wellicht verhelpt dit het probleem.
Voordat je verder gaat
Zorg dat de was goed gecentrifugeerd is voordat je het in de droogkast stopt.
Hoe los je dit op?

Heb je het bovenstaande geprobeerd en droogt de droogkast nog steeds niet goed? Maak dan een afspraak met een ASKO technieker.
Ruik je een brandlucht bijvoorbeeld tijdens het gebruik van de droogkast of bij het gebruik van een van je andere ASKO-apparaten? Wees alert en handel voorzichtig, neem direct contact met ons op.
Wees voorzichtig, trek de stekker uit het stopcontact, ventileer de ruimte goed en controleer op brandgevaar.