We helpen je graag!

Ik heb een storing

Vervelend dat je een storing aan je toestel hebt, we helpen je graag verder.

Meld jouw storing via het formulier.



 Storing melden


Open artikel

Ik wil een onderdeel of accessoire voor mijn toestel bestellen

Bestel een onderdeel of accessoire voor je toestel in onze keukenserviceshop.  


Op de website volg je de stappen om je gewenste onderdeel of accessoire te bestellen. Houd het modelnummer van je toestel bij de hand om de bijhorende onderdelen of accessoires te vinden. 


Bestellen


Open artikel

Ik heb een vraag over mijn techniekersbezoek

Wil je je techniekersbezoek wijzigen of annuleren? Neem dan contact met ons op.


Open artikel

Ik wil mijn toestel registreren

Registreer online je toestel binnen 30 dagen na aankoop, registreren is gratis.


Apparaten registreren



Open artikel

Ik wil meer weten over garanties

Op deze pagina vind je informatie over onze garantie.


Open artikel

Meer hulp nodig?

Als je niet zeker weet hoe je verder moet of je kunt niet vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.


Het antwoord op veel vragen is online te vinden.


 

Meld een storing

Heb je een storing? De oplossing voor veel storingen is online te vinden.

Niet zelf op kunnen lossen? Vul dan dit storingsformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.


Stel een vraag

Heb je een vraag? Het antwoord op veel vragen is online te vinden.


Antwoord niet kunnen vinden? Vul dan dit contactformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.


Kijk waar de dichtstbijzijnde ASKO-dealer is. 



Bel met het contact center

Het antwoord op veel vragen is online te vinden.

Wil je ons bellen, zorg dan dat je het modelnummer en de leveringsdatum van het toestel bij de hand hebt.


 

Telefoonnummer: 053 804 536


Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur.


Open artikel